صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فراخوان پنجمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی  همزمان با دومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی و با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم‌های کوتاه و بلند به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی و جلب حمایت‌های هرچه بیشتر مسئولان استانی، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن سینمای جوانان ایران_خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 همه آثار تولیدی در راستای اهداف و موضوعات جشنواره، در قالب‌های کوتاه و بلند، داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی می‌توانند در این بخش حضور یابند، این بخش همچنین فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها و تجربه‌های هنرمندان، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای ارزیابی جایگاه آثار فیلم‌سازان با تجربه فیلم کوتاه و فیلم بلند استان خراسان رضوی است.

مهلت ارسال آثار تا پنجم مرداد ماه ۱۴۰۲ است، آثار نیز از ۲۶ تا ۲۸ شهریورماه به نمایش درآمده و منتخبین در روز اختتامیه، همزمان با جشن مهر سینمای خراسان رضوی اعلام خواهند شد.

 علاقه مندان جهت دریافت فراخوان و ارسال آثار خود می توانند به آدرس انجمن سینمای جوانان ایران_خراسان رضوی (بوستان ملت_مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام _ شماره ۱۰۸ - انجمن سینمای جوانان ایران_خراسان رضوی ) مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.