صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با حضور فرماندار و در گشت مشترک نظارتی فرمانداری، اتاق اصناف و تعزیرات از بازار مرغ مشهد، امروز ۴ مرداد ۱۴۰۲ یک فروشگاه به دلیل گرانفروشی پلمب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری با اشاره به گرانفروشی و عدم رعایت نرخ مصوب مرغ در بازدید امروز گشت مشترک نظارتی، اظهارکرد: امروز با توجه به بررسی که از مراکز عرضه مرغ در سطح شهر داشتیم آنچه که مشخص بود مرغ قطعه بندی در مرغ فروشی‌ها وجود داشت، اما کلیپسی و یا مرغ سالم وجود نداشت که به این معناست عرضه ما دچار نقص شده است.

محسن داوری تصریح کرد علی رغم اینکه امروز حدود ۳۶۰ تن مرغ در مشهد توزیع شده است، ولی متاسفانه در مرغ فروشی‌ها خبری از مرغ سالم نبود و بیشتر شاهد قطعه بندی بودیم که در فروش آنها هم نرخ مصوب رعایت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا یک واحد صنفی پلمب شد و دو واحد صنفی هم گزارش تخلف برای آن ارائه شد تا تعزیرات به آن رسیدگی کند.

فرماندار مشهد در پاسخ به اینکه فروشندگان گلایه به این موضوع دارند که مرغ را از مبدا گران می‌خرند و به ناچار گران باید بفروشند یادآور شد: در مورد مرغ، چون قیمت مصوب دارد باید زنجیره آن بر اساس مرغ مصوب باشد. اگر قیمت مصوب در مورد مرغ زنده رعایت نشود تخلف است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.