صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تکمیل بازی Assassin's Creed Mirage چقدر طول می‌کشد؟

  • کد خبر: ۱۷۶۷۸۷
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
تهیه‌کننده اصلی شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) درباره زمان به پایان رساندن بازی «اساسینز کرید سراب» (Assassin's Creed Mirage) اطلاعاتی داده است.

شهرآرانیوز - بازی «اساسینز کرید سراب» (Assassin's Creed Mirage) فقط ۲۵ ساعت طول می‌کشد و اگر به‌دنبال انجام کامل بازی نیستید می‌توانید بازی را رودتر از این به پایان برسانید.

فابیان سالومون، تهیه‌کننده اصلی یوبیسافت، در مصاحبه‌ای با یک یوتیوبر فرانسوی تایید کرده است که در طول آزمایش داخلی، نسخه جدید «اساسینز کرید» برای بیشتر بازیکنان حدود ۲۰ ساعت طول کشیده و برای بازیکنان تکمیل‌کننده ۲۵-۳۰ ساعت.

برای مقایسه، سایت How Long to Beat، نشان می‌دهد که به پایان‌رساندن خط اصلی داستان بازی قبلی این مجموعه، Assassin's Creed Valhalla، حدود ۶۰ ساعت طول می‌کشد و اگر ماموریت‌های جانبی  را کامل کنید ۹۶ ساعت و اگر بخواهید همه‌چیز را کامل کنید حدود ۱۴۳ ساعت.

اگر دوست دارید بدانید حضور در بغداد قرن نهم چگونه بوده است، اخیراً یک شرکت، لباسی را معرفی کرد که با Assassin's Creed Mirage سازگار خواهد بود.

سازنده می‌گوید که حساسیت این لباس شامل مواردی مانند «ضربه‌ها و پارکور» هم خواهد شد. نسخه استاندارد این لباس می‌تواند ۳۰ حس مختلف از جمله برخورد تبر، گزش حشرات، ضربه شدید به شکم را هم منتقل کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.