صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمایه گذاری ۱۴۶۰ میلیارد ریالی در حوزه آب خواف 

  • کد خبر: ۱۷۶۷۹۹
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۸۸۰ میلیارد ریال پروژه آب برای شهرستان خواف برنامه ریزی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امامی، مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۸۸۰ میلیارد ریال پروژه آب برای شهرستان خواف برنامه ریزی شد که مجموعا ۱۴۶۰ میلیارد ریال در حوزه تامین آب خواف سرمایه گذاری شده است.

حسین امامی بیان کرد:  ۳ پروژه  شامل آبرسانی به پروژه مسکن ملی شهر خواف، آبرسانی به شهر خواف و ۱۵ روستای مجتمع کلاته‌های بخش مرکزی از جمله مناطقی هستند که در حوزه تامین آب آن هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ۵۸۰ میلیارد ریال پروژه آبرسانی دیگر هم آغاز شده است افزود:  مهمترین  پروژه آبرسانی، ساخت ۴ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان خواف است که تا پایان امسال به بهره برداری میرسد.

امامی همچنین در نشست با فرماندار شهرستان خواف به مخزن ذخیره سازی آب شرب شهر سده این شهرستان به ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب اشاره کرد و اظهار داشت: این وضعیت با کوچک‌ترین حادثه و اتفاق احتمالی همانند قطعی برق موجب بروز تنش در شبکه آب می‌شود.

وی عنوان کرد: با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شهر سده عملیات ساخت یک باب مخزن به ظرفیت هزار مترمکعب آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تدوین برنامه جامع اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده توزیع آب شهر‌های جدید التاسیس خبرداد که ضمن کاهش هدر رفت، باعث رفع بخش زیادی از نیاز آبی شهر و روستا‌ها و از جمله شهرستان خواف خواهد شد.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.