صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معرفی بازی | ماجراهای دهقان فداکار

  • کد خبر: ۱۷۶۹۶۳
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
حتما داستان ریزعلی خواجوی، دهقان فداکاری که در هوای بسیار سرد با آتش زدن لباسش مانع از برخورد یک قطار با کوه شد، را شنیده‌اید.

حتما داستان ریزعلی خواجوی، دهقان فداکاری که در هوای بسیار سرد با آتش زدن لباسش مانع از برخورد یک قطار با کوه شد، را شنیده‌اید.

در این بازی، می‌خواهیم به دنیای این دهقان برگردیم، با این تفاوت که این‌بار ریزعلی داستان ما باید مشعل‌به‌دست سوار قاطر شود و پا‌به‌پای قطار حرکت کند تا از پیش آمدن حادثه جلوگیری کند.

البته در بازی ایرانی «بدو دهقان، بدو!» همه‌چیز آن‌طور که ابتدا به نظر می‌رسد ساده نیست. در مسیر حرکت همپای قطار، دو چالش خیلی بزرگ پیش روی شما قرار دارد.

یکی از این چالش‌ها دشمنان و موانعی هستند که در مسیرتان قرار خواهند داشت. در بین راه، شاهد درختان گوناگونی با اندازه‌های مختلف هستید که برخورد با آن‌ها موجب کاهش سرعت ریزعلی و البته سلامتی او می‌شود.

هم‌چنین گاهی موجوداتی مانند گرگ یا خفاش به شخصیت داستان حمله می‌کنند و باید با جاخالی مناسب از دست آن‌ها بگریزید.

دومین مانع ریزعلی برای رسیدن به هدفش را هم باید به نام مشعل او بزنیم که نه‌تنها حکم جان شما را دارد، محیط را روشن نگه می‌دارد و هر ثانیه از نورش کم می‌شود.

اگر بدون توجه به میزان نور مشعل به مسیر ادامه دهید، پس از مدتی آتش آن خاموش می‌شود و در بازی شکست می‌خورید. بنابراین، برای اینکه مشعل خاموش نشود، باید از آیتم‌های مشعل‌مانندی که در قسمت‌های مختلف بازی گذاشته شده‌اند کمک بگیرید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.