صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«گنجشکک و حوض آرزوها» به کتابفروشی‌ها رسید

  • کد خبر: ۱۷۷۲۲۶
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
کتاب «گنجشکک و حوض آرزوها» نوشته «سمیه علی نقی‌پور» روانه بازار نشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کتاب «گنجشکک و حوض آرزوها» نوشته «سمیه علی نقی‌پور» و با تصویرگری «مریم ناجی» با موضوع مهدویت برای مخاطب کودک و نوجوان روانه بازار نشر شد.

یکی از راه‌های پرورش احساسات مذهبی در کودکان، بردن فرزندان به اماکن مذهبی همچون مساجد، هیأت و حرمین اهل بیت(علیهم السلام) و امامزادگان شریف است. این امر هم دارای آثار تکوینی و هم آثار وضعی برای فرزندان است. در اماکن مذهبی کودک می‌تواند با بهره‌گیری از یادگیری مشاهده‌ای، آداب مذهبی را از افراد حاضر در این اماکن ببیند و با اهل‌بیت(علیهم السلام) و شخصیت‌های مذهبی آشنا شود.

برای اینکه کودکان بهتر بتوانند گرایش‌های مذهبی را در خود پرورش بدهند، لازم است تجربیات شیرینی برای آنها رقم بخورد. آوردن این تجربیات در قالب قصه و داستان و شخصیت‌هایی که کودک بتواند با آن ها ارتباط برقرار کند، یکی از این راه‌هاست. در کتاب «گنجشکک و حوض آرزوها» نویسنده، با قلمی کودکانه به معرفی مسجد مقدس جمکران و امام زمان(ع) در قالب قصه پرداخته است و سعی کرده تا تجربه شیرینی را برای کودکان رقم بزند.

کتاب «گنجشکک و حوض آرزوها» به قلم «سمیه علی نقی‌پور» و با تصویرگری «مریم ناجی» در ۹۰ صفحه به قیمت ۹۹ هزارتومان توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شده است.

برشی از کتاب:

گنجشکک آهی کشید و نگاهش به گنبد فیروزه‌ای افتاد. گنبد فیروزه‌ای همیشه برایش یک راز بود. با خودش فکر کرد شاید حوض آرزوها آن جا باشد. اگر به آن جا می‌رفت حتماً او را به شجاع‌ترین گنجشک باغ تبدیل می‌کرد؛ آن وقت دیگر تیزپر مسخره‌اش نمی‌کرد. هر طور شده باید خود را به آن جا می‌رساند.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.