صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری مسابقات شنا مسافت بلند منطقه شمال کشور در استخر بوستان ملت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین غیاثی با بیان این خبر اظهار کرد: مسابقات "شنا مسافت بلند" ویژه منطقه شمال کشور در دو رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال، در دو روز ۱۴ و ۱۵ مردادماه به میزبانی استخر روباز بوستان ملت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که به همت هیات شنا استان خراسان رضوی و با مشارکت معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد برگزار می‌شود، منتخبین ۱۸ شهر و استان شمالی کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و برترین‌های هر بخش به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین تماشای این مسابقات رایگان می‌باشد و همشهریان و علاقه‌مندان می‌توانند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، نظاره‌گر این رقابت‌ها باشند.

غیاثی گفت: با توجه به برخورداری شهرداری مشهد از اماکن ورزشی ویژه رشته‌های مختلف، در تلاش هستیم تا شرایط میزبانی مسابقات استانی و کشوری در تمامی رشته‌ها را تسهیل بخشیم و در این راه، آمادگی کامل جهت همکاری با تمامی هیات‌های ورزشی مشهد و استان داریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.