صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه طبق دستورالعمل کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار، میانگین ٢۴ ساعته شرایط اضطراری ملاک تصمیم‌گیری است و گزارش‌ها هم نشان می‌دهد طی ۲۴ ساعت گذشته، وضعیت آب و هوای مشهد وخیم‌تر نشده، بنابراین محدودیت‌های شهر مشهد نیز تغییر نمی‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز مهدی اله‌پور خاطرنشان کرد: جلسه بررسی شرایط اضطراری گرد و غبار مشهد و استان دقایقی پیش به اتمام رسید. در حال حاضر جریان رصد، پایش و پیشگیری وضعیت آب و هوا در حال پیگیری است. با در نظر گرفتن همه شرایط تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. در نهایت این تصمیمات به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی تاکید کرد: براساس شیوه‌نامه مربوط به جلسات کارگروه در صورت ادامه وضعیت در یک میانگین ۲۴ ساعته، سطح محدودیت‌ها نیز تغییر می‌کند؛ تعطیلی فعالیت‌های آموزشی، مهد کودک‌ها و مجموعه‌های ورزشی محدودیت‌هایی است که در چنین وضعیتی اعمال می‌شود.

اله‌پور خاطر نشان کرد: به طور کلی با توجه به اینکه طبق دستورالعمل کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار، میانگین ٢۴ ساعته شرایط اضطراری ملاک تصمیم‌گیری است و گزارش‌ها هم نشان می‌دهد طی ۲۴ ساعت گذشته، وضعیت آب و هوای مشهد وخیم‌تر نشده، بنابراین محدودیت‌های شهر مشهد نیز تغییر نمی‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.