صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد از انجام ۱۱۲ ماموریت مربوط به بارش باران و تندباد در عصر امروز در این کلانشهر توسط آتش‌نشانان ۵۴ ایستگاه خبر داد.

آتشپاد دوم مجید فرهادی در گفتگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر عنوان کرد: از ساعت ۱۵ تا ساعت ۱۹ امروز ۱۸۹۷ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده و موارد عملیاتی مرتبط با باران و تندباد که منجر به اعزام آتش‌نشانان به سطح شهر شد، ۱۱۲ مورد بوده که بیشتر رفع خطر سقوط اسکلت ساختمان و داربست و سقوط درختان روی خودرو یا دیوار منازل و یا معابر بوده است.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود: این حوادث شامل ۳ مورد بازدید ساختمان خطری، یک مورد ریزش دیوار روی خودرو، ۶ مورد ایمن سازی نمای خطری، ۶ مورد اجسام معلق، ۱۸ مورد سقوط درخت روی کابل برق، ۵۳ مورد سقوط درخت روی خودرو و ۲۵ مورد سقوط درخت دیوار منازل بوده است.

وی ادامه داد: طی این مدت آتش نشانان ۶ ماموریت در خصوص نجات افراد محبوس شده از داخل آسانسور به دلیل قطع برق در برخی از نقاط شهر مشهد را نیز انجام دادند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حوادث که به صورت پراکنده در تمام نقاط شهر رخ داده تلفات یا خسارات جانی گزارش نشده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.