صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس صبح امروز (سه‌شنبه ۱۷ مرداد) با حضور در تقاطع غیرهمسطح آزادگان و پایانه مسافربری امام رضا (ع)، از فرآیند تکمیل پل روگذر اصلی در این تقاطع و هم‌چنین جلوخان طبقه همکف پایانه بازدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف در بازدید از تقاطع غیرهمسطح آزادگان گفت: این پروژه از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و در چشم‌انداز اولیه قرار بود که تا در بازه زمانی ۲۴ ماهه به بهره‌برداری برسد، اما با این حال، به دلیل وجود برخی مشکلات که برخی فنی و معقول و برخی غیرموجه بوده‌اند، این پروژه در سه سطح زیرگذر، میدان و چپ‎گرد‌ها به بهره‌برداری رسیده و فقط روگذر اصلی باقی مانده که آن هم تا مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از تقاطع آزادگان تا مهرماه

شهردار مشهد در حاشیه این دیدار و در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه دلایل منطقی و معقولی برای تأخیر دوساله پروژه تقاطع غیرهمسطح آزادگان وجود دارد، اظهار کرد: این پروژه از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و در چشم‌انداز اولیه قرار بود که تا در بازه زمانی ۲۴ ماهه به بهره‌برداری برسد، اما با این حال، به دلیل وجود برخی مشکلات که برخی فنی و معقول و برخی غیرموجه بوده‌اند، این پروژه در سه سطح زیرگذر، میدان و چپ‎گرد‌ها به بهره‌برداری رسیده و فقط روگذر اصلی باقی مانده که آن هم تا مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: علاوه بر پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان، مسیر آزادراه مشهد به چناران هم به‌عنوان یک شاهراه حیاتی در دستور کار قرار گرفته و اگرچه مسئولیت اصلی برعهده اداره کل راه و شهرسازی استان است، اما شهرداری هم در زمینه‌سازی پروژه به‌خوبی تلاش می‌کند.

قلندر شریف گفت: پروژه پایانه مسافربری امام رضا (ع) هم امروزه درگیر مشکلاتی با محوریت نقدینگی و اعتبار است که به‌زودی برطرف خواهد شد و این امیدواری وجود دارد که به‌زودی به برنامه زمان‎بندی اصلی خود بازگردد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.