صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز یک رزمایش یگانهای مستقر در نیروی زمینی در منطقه تربت‌جام برگزار شد و آخرین دستاوردهای دفاعی و قابلیت در این رزمایش ارائه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش در مشهد افزود: با مرزبانی های پیشرفته و مکانیزه شاهد برقراری امنیت پایدار هستیم.مشترک با افغانستان هم با تجهیزات مکانیزه و بسیار پیشرفته از جمله سنسور، انواع دوربین، بالن و پهباد مراقبت می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند در رکاب ولی امر مسلمین جهان آماده هستیم و مطمئن باشند همانگونه که از توطئه های قبلی خود مبنی بر کودتا و جنگ تحمیلی راه بجایی نبردند به برکت ولایت فقیه در آینده هم به اهداف خود نخواهند رسید و نظام ما در آینده شاهد نابودی تمام دشمنان خود خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در طول سال رزمایشهای تخصصی و عمومی مختلفی برگزار می کنیم، افزود: امروز هم یک رزمایش یگانهای مستقر در نیروی زمینی در منطقه تربت‌جام برگزار شد و آخرین دستاوردهای دفاعی و قابلیت در این رزمایش ارائه شد.

بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم زنان شاغل و خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ۱۴ مرداد در مشهد آغاز شد و در این مسابقات ۲۵۰ نفر از برگزیدگان هفت منطقه نیروی زمینی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش تا امروز با هم رقابت کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.