صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حل مشکل احراز هویت اتباع در «دیوار»

  • کد خبر: ۱۷۸۴۶۵
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
احراز هویت آنلاین اتباع خارجی در پلتفرم «دیوار» که از چندی پیش از سمت سرویس‌دهنده با مشکل مواجه شده بود، با تلاش تیم فنی این پلتفرم و استفاده از راهکاری جدید، کاملاً برطرف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، از مدتی قبل، به‌دلیل قطع سرویس مربوط، فرایند احراز هویت این افراد برای استفاده از «دیوار» با مشکل روبه‌رو شده بود که تیم فنی «دیوار» برای حل این مسئله یک سرویس موقتی برای احراز هویت از طریق بارگذاری تصویر پاسپورت راه‌اندازی کرد.

با این حال، تأیید هویت از این مسیر، به‌دلیل نیاز به بررسی دقیق مدارک از سوی ناظر، زمان‌بر بود و همچنین، از آنجا که برخی از اتباع خارجی ساکن ایران نیز فاقد پاسپورت هستند، برای همه کاربران اتباعی که مایل به فعالیت در «دیوار» هستند مؤثر نبود.

با راهکار جدید که اکنون با استفاده از سامانه «شاهکار» ارائه شده، اتباع می‌توانند احراز هویت خود را، با استفاده از شماره تلفن همراه و اطلاعات پاسپورت یا کارت آمایش‌، سریع و آنلاین انجام دهند.

بررسی‌های «دیوار» نشان می‌دهد که تنها بعد ۲۴ ساعت از راه‌اندازی این سرویس میزان احراز هویت اتباع خارجی روی این پلتفرم رشدی ۴۰درصدی داشته است.

با تأیید هویت کاربران، علاوه بر افزایش کیفیت آگهی‌ها، امنیت معامله‌ها و ارتباط در چت میان کاربران نیز افزایش پیدا می‌کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.