صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جزئیات خرید لاستیک خودرو با قیمت دولتی

  • کد خبر: ۱۷۸۴۷
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
سخنگوی انجمن تایر گفت: برای خرید لاستیک خودروی ایرانی با قیمت دولتی علاوه بر مراجعه مستقیم به نمایندگی کارخانه‌های تایرسازی امکان خرید آنلاین نیز وجود دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی تنها با بیان این که خرید تایر به روش دولتی به دو روش امکان پذیر است، اظهار کرد: در روش اول مردم می‌توانند با مراجعه به نماینده مستقیم شرکت‌های تایر ساز برای خرید اقدام کنند.

وی ادامه داد: اگر این نمایندگی‌ها تایر را با یک قیمت رسمی اعلام شده، عرضه نکردند این موضوع را به صورت کتبی به شرکت مربوط اطلاع دهند.

سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر افزود: در روش دوم مردم می‌توانند از دو شرکت تایرسازی بارز و کویرتایر خرید اینترنتی کنند به طوری که هر روز بعد از اذان ظهر (به افق تهران) فروش اینترنتی تایر روی سایت این دو شرکت باز می‌شود و مراجعه کنندگان می‌توانند با ارائه مدارک لازم به صورت آنلاین خرید کنند.

وی با بیان این که برای این کار یک ظرفیت مشخص در نظر گرفته شده است، افزود: هر روز ۱۰ تا ۱۵ درصد تولید این شرکت‌ها برای فروش آنلاین اختصاص یافته است.

تنها تصریح کرد: اگر فردی موفق به خرید در روز اول نشد می‌تواند در روز‌های بعدی نیز به سایت مراجعه کند و در نهایت موفق به خرید تایر با قیمت دولتی خواهد شد. به گفته سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر، قیمت دولتی تایر‌ها بر اساس نوع و اندازه متفاوت است و هر فرد می‌تواند در طول سال یک جفت تایر خریداری کند. وی البته درباره تفاوت قیمت دولتی این تایر‌ها با قیمت بازار اشاره‌ای نکرد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.