صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مصاحبه گل محمدی، عیسی را پشیمان کرد

  • کد خبر: ۱۷۸۴۸۰
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
  • ۱
سرمربی پرسپولیس نسخه مهاجم سابق تیمش را پیچید.

به گزارش شهرآرانیوز، همان طور که در خبر‌ها داشتیم عیسی آل کثیر برای ادامه حضور در سپاهان به مشکل خورده بود و به این خاطر خواستار بازگشت به پرپسولیس شد. اما مصحبه دیروز یحیی گل محمدی باعث شد که او تکلیف خود را بفهمد. در واقع یحیی با بیان اینکه حاضر نیست بازیکن مازاد دیگر تیم‌ها را جذب کند به نوعی نسخه عیسی را پیچید و این بازیکن فهمید که دیگر جایی در تفکرات سرمربی سابقش ندارد.

در همین راستا با خبر شدیم که ایجنت عیسی به دنبال مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان است تا مشکلات او را در این باشگاه حل کند. از قرار معلوم این بازیکن پذیرفته که کمی از رقم قراردادش کم کند تا بتواند بدون مشکل در سپاهان ماندنی شود.

لازم به ذکر است که رقم سنگین قرارداد عیسی با سپاهان حواشی در این باشگاه ایجاد کرده بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
دیروز رسما اعلام شد که قرار داد دابو و عیسی تحت هیچ شرایطی ثبت نخواهد شد حتی اگه سقف قرار دادش بیاد پایین! سپاهان در حق او خیلی ظلم‌ کرد! در باغ سبز نشان داد تا با جذب او پرسپولیس رو ضعیف کنه! و عیسی رو برسونه به
نیمکت! و تا آخر فصل به عنوان یار جایگزین چند بار بفرسته تو زمین!
ایکاش بیشتر فکر میکرد.‌خیلی سریع و عجولانه تصمیمی گرفت که شاید تا آخر عمر حسرت بخوره. با رفتار و کارهایی که قبل از جدایی با مدیران و مربیان پرسپولیس کرد،( جواب ندادن تماسها و ارجاع آنها به مدیر برنامه هایش ) ! با این کارها دیگه جایی هم اونجا نداره کار قشنگی نکرد. میتونست خیلی بهتر و حرفهای تر جدا بشه. . حداقل تا نیم فصل بازی نخواهد کرد و بعد هم باید دنبال تیم برگرده. شاید پیکان یا نساجی یا شاید تراکتور! در هر صورت پرسپولیس رو از دست داد .