صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت دلار تا ۴۰ هزار تومان کاهش می‌یابد؟

  • کد خبر: ۱۷۸۸۷۱
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر مشهد گفت: اگر روند آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران با مشکلاتی همراه نشود و این عملیات انجام شود، قیمت دلار تا ۴۰ و ۴۲ هزار تومان هم کاهش پیدا خواهد کرد.

یوسف تقی‌زادگان در گفت‌گو با شهرآرانیوز در خصوص تاثیر اخبار آزادشدن پول‌های بلوکه شده ایران در بازار ارز و طلا عنوان کرد: اخبار آزادسازی زندانیان آمریکایی در قبال آزاد شدن ۶ میلیارد دلار پول بلوکه شدن ایران در کره جنوبی و عراق باعث شد دلار تا مرز ۴۷ هزار تومان کاهش پیدا کند.

وی افزود: اما عصر امروز دلار مقداری روند افزایشی پیدا کرده و به قیمت ۴۷ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است. دلیل افزایش مجدد آن هم این است که پس از پایان ساعت اداری و تعطیل شدن بانک‌ها، تمام حواله‌جات داد و ستد‌ها به روز بعد موکول شده و عملا متوقف می‌شود. از آنجا که معاملات فردایی نداریم، معاملات با احتیاط بیشتری صورت می‌گیرد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر مشهد تصریح کرد: اگر روند آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران با مشکلاتی همراه نشود و این عملیات انجام شود، قیمت دلار تا ۴۰ و ۴۲ هزار تومان هم کاهش پیدا خواهد کرد.

تقی‌زادگان گفت: طلا امروز از مرز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هم پایین‌تر آمد و اگر این انتقال نهایی شود قیمت طلا باز هم پایین‌تر خواهد آمد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.