صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر، مالخر حرفه‌ای گوشی‌های آیفون سرقتی را دستگیر کرد، این مالخر گوشی‌های سرقتی را با ماده مخدر شیشه تهاتر می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان افزود: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر در یکی از محلات منطقه خواجه‌ربیع توسط مردی جوان موضوع در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کنترل نامحسوس متهم و اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه اش با هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاهش ۲۲ دستگاه گوشی آیفون مسروقه و مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در تحقیقات از متهم مشخص شد این فرد شیاد گوشی‌های تلفن همراه مسروقه را از سارقان خریداری می‌کرده و در ازای آن به سارقان که اکثر آن‌ها معتاد بودند مواد مخدر شیشه می‌داد.

نگهبان افزود: یک نفر از سارقان گوشی‌های مسروقه نیز شناسایی و دستگیر و متهم با هماهنگی بازپرس ناحیه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد برای شناسایی همدستانش و کشف دیگر جرایم احتمالی به پلیس آگاهی منتقل شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.