صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به اقدامات هفته دولت به‌عنوان یک کار تیمی نگاه کنید و اقدامات را به‌صورت هماهنگ و مشترک انجام دهید.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده صبح امروز در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی در سالن شهید سلیمانی استانداری خراسان رضوی گفت: روابط عمومی‌ها در حوزه تولید محتوای جدید باید عملکرد خود را تقویت کنند. وقتی تولید محتوا به اندازه کافی قوی نباشد، اثرگذاری لازم را نخواهد داشت و اگر اثرگذاری حاصل نشود، هرکاری کرده باشیم دیده نخواهد شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی خراسان رضوی ادامه داد: در موضوع اطلاع‌رسانی و عملکرد روابط عمومی دستگاه‌ها کارنامه صادر و عملکرد آن‌ها بررسی می‌شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان رضوی خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان گفت: به اقدامات هفته دولت به‌عنوان یک کار تیمی نگاه کنید و اقدامات را به‌صورت هماهنگ و مشترک انجام دهید.

حسین‌زا‌ده افزود: همه دستگاه‌ها می‌توانند در حوزه فضا‌های اطلاع‌رسانی که در اختیار دارند، نقاط قوت کلی دولت را منتقل کنند و هر دستگاهی حوزه بالادستی در کشور دارد و باید موفقیت ملی خود را هم اعلام کند. همچنین از کار‌های کوچک غافل نشوند و اطلاع‌رسانی کنند، زیرا این اقدامات نیز اثرگذاری خود را دارد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.