صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شیائومی امروز در مراسمی در کشور چین از یک گوشی قدرتمند ردمی به نام ردمی K۶۰ اولترا رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - گوشی  ردمی K۶۰ اولترا به تراشه پرچمدار مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز شده است و در بالاترین نسخه از ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۲۴ گیگابایت رم بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند در کنار گوشی تاشو میکس فولد ۳، تبلت غول‌پیکر می‌پد ۶ مکس، دستبند هوشمند اسمارت بند ۸ پرو (یا همان بند ۸ پرو) و البته سگ رباتیک CyberDog ۲ معرفی شد.

مشخصات و قیمت ردمی K۶۰ اولترا

این گوشی هوشمند ردمی به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱.۵K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز شده است که حداکثر روشنایی برابر ۲۶۰۰ نیت دارد. این دستگاه از تراشه PixelWorks X۷ بهره می‌برد تا کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد. 

قدرت ردمی K۶۰ اولترا توسط تراشه ۸ هسته‌ای مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس با حداکثر فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز تأمین می‌شود.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۸۰۰ قرار دارد که از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می‌برد. جدیدترین گوشی ردمی همچنین به دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی پرتره مجهز شده است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری نیز به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

انرژی پرچمدار ردمی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی تأمین می‌شود. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵G، وای‌فای ۷، بلوتوث ۵.۳ و استاندارد IP۶۸ برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره کرد.

قیمت ردمی K۶۰ اولترا در نسخه پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۳۵۸ دلار است و در بالاترین نسخه با ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی، با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.