صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یوبیسافت اعلام کرده است که بازی «اساسینز کرید سراب» (Assassin’s Creed: Mirage) به جای تأخیر، یک هفته زودتر از برنامه‌ریزی قبلی عرضه می‌شود.

شهرآرانیوز - در سال‌های اخیر، یوبی‌سافت برای عرضه بازی‌ها براساس برنامه زمان‌بندی با مشکل مواجه می‌شد، طوری که برخی از عناوینش مانند Skull & Bones بار‌ها و بار‌ها با تأخیر مواجه شده‌اند. اما اکنون، این شرکت چیزی متفاوت اعلام کرده است: Assassin’s Creed: Mirage به جای تأخیر، یک هفته زودتر از برنامه‌ریزی قبلی عرضه می‌شود.

Assassin’s Creed: Mirage تازه‌ترین عنوان مجموعه طولانی Assassin’s Creed است. در این بازی گیمرها در نقش باسیم بن اسحاق، که اولین‌بار در Assassin’s Creed: Valhalla دیده شد، بازی خواهند کرد. در Mirage، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که ببینند چگونه باسیم جوان از یک دزد خیابانی به یک قاتل تمام‌عیار تبدیل می‌شود.

یوبی‌سافت قول داده است که این عنوان برخلاف عناوین اخیر این شرکت، اکشن کمتر و مخفی‌کاری بیشتری را در جهان‌ باز و بزرگش ارائه دهد.

Ubisoft روز گذشته اعلام کرد که Assassin's Creed: Mirage گلد* شده است و در تاریخ ۵ اکتبر برای ویندوز، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اکس/اس عرضه خواهد شد؛ یعنی یک هفته زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده قبلی.

*اصطلاح گُلد شدن «عرضه برای تولید» (Release to Manufacturing یا RTM) وقتی استفاده می‌شود که محصول برای ارائه یا عرضه به مصرف‌کننده آماده شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.