صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: نخستین مجمع کشوری دبیران منتخب کانون‌های طلاب جمعیت هلال‌احمر با حضور نماینده ولی‌فقیه سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در مشهد آغاز به کار کرد.

محسن ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز بیان کرد: نخستین مجمع کشوری دبیران منتخب کانون‌های طلاب جمعیت هلال‌احمر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین بختی، نماینده ولی‌فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، با حضور ۵۰۰نفر از دبیران و اعضای کانون‌های طلاب سراسر کشور در گروه ۲۰۰نفر اعضای خواهران و ۳۰۰نفر اعضای برادران در مشهد آغاز به کار کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مجمع آغاز فعالیت این کانون‌ها به‌صورت رسمی و تشکیلاتی و نیز افزایش مهارت‌های امدادی طلاب عضو هلال‌احمر است.

ذاکریان اضافه کرد:‌ ۸۰طلبه امدادگر مرد و زن در این طرح شرکت کرده‌اند که در قالب طرح «طاها»، کارگاه‌های عملی و مهارت‌های هشت‌گانه امدادی را فرامی‌گیرند که شامل مهارت‌هایی مانند پناه‌گیری و تخلیه اضطراری، برپایی اردوگاه، اطفای حریق، عملیات احیا و ارزیابی، رسیدگی به خون‌ریزی‌ها و شکستگی‌ها و مهارت انواع حمل مصدوم می‌‌شود.

رضا مؤمن‌زاده، معاون امور جوانان هلال‌احمر خراسان‌رضوی، نیز بیان کرد: هدف از برگزاری این مجمع آغاز فعالیت این کانون‌ها به‌صورت رسمی و تشکیلاتی و نیز افزایش مهارت‌های امدادی طلاب عضو هلال‌احمر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد کبیر
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
طلاب ، طلبه ، روحانی ، و مسئول عالی رتبه و یا شاید هم امدادگر ، شایدم نجات دهنده انسان...
به راستی نام آنها چیست؟
درس حوزه خوانده اند اما چرا در همه ارگان هایی که تخصصی ندارند ورود میکنند؟!!!!