صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به افزایش دما، گفت: از امروز تا پایان هفته جاری از شدت و سرعت وزش باد کاسته می‌شود.

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز تا پایان هفته جاری از شدت و سرعت وزش باد کاسته می‌شود و فقط در نواحی بادخیز شرق و جنوب‌شرقی استان وزش باد شدید همراه با گردوخاک خواهد بود.

وی افزود: از شنبه هفته آینده ضمن افزایش سرعت وزش باد شاهد افزایش ابرناکی در نیمه شمالی هستیم. یکشنبه و دوشنبه در برخی نواحی شمالی به‌ویژه ارتفاعات و شمال غرب استان شاهد بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ساعت گذشته قوچان با ٧درجه و شهرستان‌ سرخس با دمای هوای ٣۵درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ تایباد با سرعت ۶١کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٣١ و ١۶درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣٣درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٩درجه خواهد رسید. 

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت کنونی هوای مشهد با عدد۶٣ در شرایط قابل قبولی قرار دارد. ایستگاه‌های هفت حوض و چمن در شرایط پاک قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.