صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نخستین نشست هم آفرینی فیلم نامه مستند و خرده روایت مبتنی بر هویت مشهد الرضا (ع)، با عنوان «رویداد ملی روایت شهر» به همت مؤسسه فرهنگی شهرآرا فردا، ۲۸مرداد، در مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در این رویداد که با هدف شناساندن فرهنگ و زیست اجتماعی تاریخی مشهدالرضا (ع) برگزار می‌شود، ۴۰ هنرمند مشهدی و ۶۰ هنرمند از دیگر شهر‌های کشور حضور خواهند داشت.

در رویداد ملی روایت شهر، نشست‌های «ساختار خرده روایت» با حضور باقر مفیدی کیا، «روایت شخصیت محور» با سخنرانی هادی مقدم دوست و «نگره‌های زیبایی شناختی در فرهنگ رضوی» با حضور دکتر حسن بلخاری، «مؤلفه‌های بومی روایت» با سخنرانی حامد عسگری، «پژوهش دریچه‌ای رو به نگارش» با حضور علیرضا رضاداد و «مشهد در تاریخ» با سخنرانی دکتر جواد نوائیان برگزار می‌شود.

کارگاه‌های «هویت بومی در سینما» با حضور بهروز شعیبی، «ارتباط با سوژه» با سخنرانی مهدی زمان پور کیاسری، «تجربه سینماگری در مشهد» با حضور سروش محمدزاده و هادی حاجتمند، «جریان شناسی فرهنگی مشهد» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی، «هم آفرینی سینمایی» با سخنرانی مسعود نقاش زاده، «آفرینش قهرمان» با حضور محمدحسین لطیفی و «ظرفیت‌های اقتباس از ادبیات خراسان» با حضور سعید محسن زاده و حسین عباس زاده از دیگر برنامه‌های رویداد ملی روایت شهر به شمار می‌آید.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.