صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

براساس اعلام شهروندان مدتی است که پیامک قبض جریمه رانندگی به دلیل سرعت غیرمجاز که با دوربین ثبت شده است، یک ماه پس از وقوع آن ارسال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس اعلام شهروندان مدتی است که پیامک قبض جریمه رانندگی به دلیل سرعت غیرمجاز که با دوربین ثبت شده است، یک ماه پس از وقوع آن ارسال می‌شود، همین امر باعث گلایه شهروندان شده که ارسال نشدن لحظه‌ای جریمه و ارسال بعد از چند هفته باعث فراموشی شهروند از محل وقوع تخلف رانندگی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: برخی تخلفات رانندگی که توسط دوربین‌ها ثبت و گزارش می‌شود، مقررات سخت‌گیرانه‌ای برایش وضع شده است تا راستی‌آزمایی توسط سامانه اعمال قانون صورت بگیرد و بعد به مردم اعلام شود.



به گفته سرهنگ عباس عابدینی این موضوع مربوط به یک بازه زمانی کوتاه بوده است و اکنون برای دوربین‌های سطح شهر حساسیت زیادی در نظر گرفته شده و این دوربین‌ها با سامانه مدنظر ارتباط دارد تا گزارش‌های تخلف با حساسیت بیشتری اعلام شود.

وی عنوان کرد: ما هم به این موضوع تأکید داریم که تخلفات رانندگی باید لحظه‌ای و آنی ارسال شود تا تأثیر بازدارندگی بیشتری داشته باشد. به‌طور معمول مقررات از تهران برای کل شهر‌ها وضع می‌شود. مسلما کیفیت دوربین‌ها که براساس استاندار‌دهای پلیس باشد اهمیت زیادی دارد تا به ناحق تخلفی برای کسی ثبت نشود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
من سنندجی هستم ولی تازگی برایم در تهران به پلاک خودروی من بعداز ۲۷ روز جریمه خلافی با ثبت دوربین پیامک ارسال شده ، که در واقع خودروی من به عمرش به تهران نرفته است .چقدر آواره کوچه و خیابان شده ام برای از دوربین های مختلف این و او که سند و مدرک جمع کنم که من دو وقع ثبت دوربین های پلیس تهران آنجا نبوده ام ،ولی متاسفانه بعلت دیر ارسال کردن پیامک پلیس راهنمایی دخیره دوربین ها کمتر از این مدت بوده است .