صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شوراهای موفق شهر مشهد که از لحاظ تخصص، دانش فنی و مرتبط بودن تحصیلات در بالاترین تراز در بین این شش شورا قرار دارد شورای ششم است که قابل تقدیر و تشویق هستند. 

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر در مراسم احداث مسیر دسترسی بلوار طرحچی به خیام٧٢، اظهار کرد: شاید این پروژه از لحاظ عدد و رقم قابل قیاس با پروژه‌های بزرگ در مشهد نیست اما اگر کسی وضعیت این منطقه را می‌دید که چطور ماشین‌ها در مسیرخاکی رفت‌وآمد می‌‌کردند و فضای بن‌بستی در خیابان اسماعیل‌آباد ‌ایجاد شده بود، بازگشایی این مسیر را نقطه مثبت و مهم در این منطقه می‌دیدند.

وی با اشاره به اینکه که اعضای شورا بدون حاشیه مشغول کار هستند و تنها نقطه ضعف در  اطلاع‌رسانی و گفتن مسائل است، افزود:  خواهشمندم چاره‌ای بیندیشید تا این خدمات به مردم اطلاع‌رسانی شود. 

امروز تمام توان دشمنان این است که مردم را ناامید کنند و بگویند در جمهوری اسلامی اقدامی صورت نمی‌گیرد. ما وظیفه داریم مردم را از نظام و خدماتی که در کشور ارائه می‌شود، آگاه کنیم. تمام همت مشهد به این است که متولیان این شهر در حوزه شهرداری مشکلات مردم را ببینند و آن‌ها را حل کنند.

وی ادامه داد: ما حدود ٧٠٠تا٨٠٠مصوبه در همین مساجد تصویب کردیم که حدود ٧٠٠مصوبه عملیاتی شده است. کارهای بزرگی انجام شده که مردم از آن‌ها بی‌اطلاع هستند. 

 رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شوراهای موفق شهرمشهد که از لحاظ تخصص، دانش فنی و مرتبط بودن تحصیلات در بالاترین تراز در بین این شش شورا قرار دارد شورای ششم است که قابل تقدیر و تشویق هستند. 

پژمان‌فر ادامه داد: مشارکت مردم در حل مسائل، تصمیم‌گیری و نظارت بر کارها، تصمیم درستی بوده است، زیرا مردم نسبت به محله و منطقه خود احساس مسئولیت می‌کنند و کارها بهتر و با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.