صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: به مدیران شهرداری توصیه کرده‌ام اگر درخواستی فراقانونی یا حل نشدنی بود توجهات لازم و پاسخ و توجیه قانونی داشته باشند.

محمدرضا قلندرشریف در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه نمایشگاه هفته دولت در مشهد اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه هفته دولت در مشهد اقدام خوبی بود که همه مدیران استان در حوزه‌های مختلف در یک مکان حضور دارند و با مردم به صورت رودررو گفت‌وگو و ملاقات می‌کنند. درخواست مردم بررسی و در راستای تسهیل امور به آن‌ها کمک می‌شود.

وی گفت: همه شهرداران مناطق و معاونان شهرداری در این نمایشگاه حضور دارند و امیدواریم بتوانیم در خدمت مردم باشیم و در راستای افزایش رضایتمندی مردم و تسهیل امورشان در این هفته گام‌هایی برداریم.

شهردار مشهدمقدس افزود: ما در شهرداری به صورت مستمر و یک روز در هفته ملاقات مردمی داریم. امیدوارم مردم به این نمایشگاه مراجعه و از این فرصت برای ملاقات با مدیران استان استفاده کنند.

به گفته وی به مدیران شهرداری نیز توصیه شده اگر درخواست مردم فراقانونی بود نیز توجیهات قانونی و مناسبی داشته باشند. پاسخ‌دهی دقیق و درست نیز باعث رضایتمندی مردم می‌شود. لذا امیدوارم نتیجه این نمایشگاه و حضور مردم افزایش رضایتمندی باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.