صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: کارگروهی در زمینه ورزش استان تشکیل و در مدت یک ماه نتیجه کارشناسی برای وضعیت ورزشی خراسان رضوی در زمینه‌های مختلف از جمله قهرمانی و تیم‌داری ارائه شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در اولین شورای ورزش و تربیت‌بدنی استان خراسان رضوی که در محل استانداری برگزارشد، گفت: پیشنهاد می‌کنم کارگروهی در زمینه ورزش قهرمانی و همچنین تشکیل تیم‌های مختلف‌ ورزشی و به‌صورت کلی در ورزش استان، در استان خراسان رضوی تشکیل و در مدت یک ماه نتیجه کارشناسی در این زمینه ارائه شود.

نظری افزود: این کارگروه باید با مدیریت اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و همه ابعاد تخصصی، حقوقی و مالی نیز در تصمیمات در نظر گرفته شود.

وی گفت: این نگرانی‌ وجود دارد که تصمیمی گرفته شود که بعد از چند سال استان دچار معضل و مشکل در زمینه ورزشی شود، پس باید کار کارشناسی دقیق در این زمینه انجام شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: متاسفانه ما در فوتبال، کشتی و برخی رشته‌های پرطرفدار ورزشی تیم نداریم. همچنین باتوجه به استعداد استان در زمینه ورزشی شرایط خوبی نداریم و باید هرچه زودتر این مشکل علاج شود لذا باید در حل و‌ علاج مشکلات هم به‌صورت دقیق عمل کرد.

وی ادامه داد: در سطح استان عقب‌ماندگی‌های ورزشی‌مان بیشتر از ظرفیت‌هایمان است که باید مدیریت و حل شود.

براساس این گزارش، اولین شورای ورزش و تربیت‌بدنی خراسان رضوی، با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار خراسان رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، شهردار مشهدمقدس، رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان این شورا و جمعی از مدیران شهری و استانی در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.