صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از اتمام عملیات استانداردسازی و تعمیرات اساسی پارکینگ‌های مکانیزه پیام، خیام و پارکینگ امام رضا (ع) همزمان با دهه آخر صفر باتوجه به حضور میلیونی زائران خبرداد.

به گزارش شهرارانیوز، احمد آذر کیش، دراین خصوص گفت: پس از بررسی و صرف و صلاح در بکارگیری تجهیزات مستهلک در شهرداری مشهد، استانداردسازی و تعمیرات اساسی پارکینگ‌های مکانیزه در سال‌های اخیر در دستور کار تیم‌های متخصص داخلی قرار گرفت و با اعلام آمادگی شرکت‌های دانش‌بنیان بازسازی و ارتقا تکنولوژی این پارکینگ‌ها باتجربه موفق در پارکینگ‌های مکانیزه امامت و باغ ملی کلید خورده است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های ترافیکی که به‌صورت ملموس در سطح شهر احساس می‌شود کمبود فضای موردنیاز توقف خودرو در معابر پرترافیک شهری بوده که بخشی از این نیاز‌ها با اورهال پارکینگ‌های مکانیزه و از رده خارج‌شده، مرتفع می‌شود.

سرپرست شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد اضافه کرد: بر همین اساس عملیات استانداردسازی و تعمیرات اساسی پارکینگ‌ها مدنظر قرارگرفته و تعداد ۱۸۲ فضای پارکینگی با بهره‌برداری از ۳ پارکینگ مکانیزه به ظرفیت توقفگاهی خودرو‌ها افزوده خواهد شد.

آذر کیش ادامه داد: از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقدام در ارتقای تکنولوژی می‌توان به افزایش بهبود امنیت خودروها، بهبود سرعت، مکانیزاسیون با استفاده از دانش داخلی و تاییدات آش نشانی با نصب سیستم‌های اعلان و اطفای حریق و تعویض قطعات معیوب اشاره کرد.

وی افزود: این پارکینگ‌های مکانیزه در محدوده خیابان‌های امام رضا (ع)، خیابان خیام و دستغیب ۳۴ واقع شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.