صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردارمشهد با تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت برای مدیریت شهری گفت: زمینه‌های مشترک همکاری میان شهرداری و آموزش‌وپرورش بسیار زیاد است و این همکاری و تعامل پررنگ‌تر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضاقلندرشریف در نشست مشترک با مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی که با حضور شهرداران مناطق و روسای نواحی آموزش پرورش برگزار شد، افزود: از ابتدای کار اعلام کرده‌ام که سیاست ما در مدیریت شهری تعامل و همکاری با بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

وی اضافه کرد: در همین راستا برگزاری چنین جلساتی جهت تبادل‌نظر و بررسی راهکار‌های همکاری مناسب برای رسیدن به تعامل مطلوب تأثیرگذار خواهد بود.

شهردارمشهد ببا اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تعامل شهرداری مشهد و آموزش‌وپرورش که از گذشته نیز وجود داشته است می‌تواند در حوزه‌های مختلف ازجمله مباحث فرهنگی ثمرات بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد.

قلندر با تقدیر از زحمات و تلاش‌های معلمان و مدیران آموزش‌وپرورش درراستای تعلیم و تربیت دانش آموزان تصریح کرد: این تلاش‌ها قطعاً در کاهش مشکلات جامعه در همه بخش‌ها حتی موضوعات شهری و پیشرفت و توسعه کشور قابل‌توجه است.

وی ادامه داد: درمجموع زمینه‌های مشترک همکاری میان شهرداری و آموزش‌وپرورش بسیار زیاد است و این همکاری و تعامل پررنگ‌تر خواهد شد.

نگاه مدیریت شهری نگاهی فرهنگی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه نگاه مدیریت شهری نگاهی فرهنگی است گفت: تعامل و همکاری‌های خوبی میان شهرداری و آموزش‌وپرورش وجود دارد.

امیرشوشتری در نشست مشترک مدیران آموزش‌وپرورش با شهردارمشهد افزود: فعالیت‌های شهرداری بسیار گسترده، پیچیده و زمان‌براست و این فعالیت‌ها مستقیم و یا غیرمستقیم با همه دستگاه‌ها ازجمله آموزش‌وپرورش نیز در ارتباط است.

وی اضافه کرد: معتقدیم تعامل و همکاری‌های خوبی که میان شهرداری و آموزش‌وپرورش وجود دارد می‌تواند کمک بسیار زیادی به پیشبرد تعلیم و تربیت و اهداف نظام و حاکمیت داشته باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی بابیان اینکه شهرداری مشهد همکاری‌های خوبی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه فرهنگی با ما دارد اظهار کرد: این همکاری‌ها می‌تواند مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته ادامه پیدا کند.

شوشتری تصریح کرد: معتقدیم بزرگ‌ترین جامعه مخاطب شهرداری که حدود یک‌چهارم جمعیت شهر را تشکیل می‌دهند دانش آموزان هستند و با احتساب فرهنگیان و اولیا دانش آموزان می‌بینیم که بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد جامعه با آموزش‌وپرورش در ارتباط هستند.

وی با تقدیر از حمایت‌های شهرداری مشهد از حوزه تعلیم و تربیت گفت: خوشبختانه چه درگذشته و چه حال نگاه مدیریت شهری نگاهی فرهنگی است و می‌توان به گسترش همکاری‌ها امید بیشتری داشت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.