صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: بنا بر گزارشی که از سیستم سامانه سماح دریافت می‌کنیم، ۷۰ درصد زائران خراسان رضوی پایانه مرزی مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

عباس خداشناس در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص میزان زائران ثبت‌نامی از خراسان رضوی در سامانه سماح عنوان کرد: تا پایان روز گذشته ثبت‌نام ۲۳۰ هزار زائر از خراسان رضوی در سامانه سماح برای اربعین ۱۴۰۲ قطعی شده است.

وی افزود: در آستانه یک هفته تا اربعین حسینی تا کنون اکثر زائران به مرز‌های غربی و عراق اعزام شده‌اند. معمولا بازگشت زائران از روز اربعین به کشور آغاز می‌شود. در حال حاضر خیلی بعید است که زائران نسبت به بازگشت خود به کشور اقدام کرده باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: معمولا اکثر زائران خراسان رضوی مرز انتخابی برای خروج خود از کشور را مهران انتخاب می‌کنند. مرز مهران به دلیل دسترسی بهتری که نسبت به سایر پایانه‌های مرزی دارد و از امکانات و تجهیزات بیشتری برخوردار است، با استقبال بیشتری از سوی زائران همراه می‌شود.

خداشناس ادامه داد: بنا بر گزارشی که از سیستم سامانه سماح دریافت می‌کنیم، ۷۰ درصد زائران خراسان رضوی پایانه مرزی مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.