صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدارس سطح شهر مشهد از طریق آموزش و پرورش استان برای بهره‌مندی از صبحانه متبرک اقدام کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، علی امینی مدیر پشتیبانی سازمان حرم آستان قدس رضوی گفت: بر اساس توافق انجام گرفته میان سازمان حرم مطهر آستان قدس دانش آموزان مشهدی، میهمان خوان رضوی و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، بهره‌مندی از یک وعده صبحانه متبرک خوان پربرکت حضرت رضا (ع) ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر، مطابق سهمیه اعلام شده در قالب شرکت در دو طرح «گفتمان دینی» و «جشن عبادت» ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه روزانه ۵۰۰ دانش‌آموز مشهدی از خوان متبرک رضوی بهره‌مند می‌شوند، افزود: از ابتدای سال تحصیلی ۹۸- ۹۹ برنامه جشن عبادت (تکلیف) بخشی از دانش‎آموزان پایه سوم ابتدایی دختران و نهم پسران در حرم منور رضوی برگزار می‌شود و ضمن بهره‌مندی از غذای متبرک حضرت رضا (ع)، در جلسات گفتمان دینی شرکت می‌کنند.
امینی هدف از برگزاری جلسات گفتمان دینی را ایجاد انگیزه بیشتر در دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: این طرح شامل دوره متوسطه اول و دوم در دختران و متوسطه دوم در پسران است.
این مقام مسئول همچنین تاکید کرد: متولیان مدارس نواحی هفت گانه مشهد و تبادکان برای بهره‌مندی از صبحانه حضرتی مستقیما از طریق رابط قرآن و عترت نواحی مرتبط با اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام کنند.
منبع:آستان قدس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.