صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق گفت: نحوه برخورد و رفتار خادمان با زائران موضوع بسیار مهمی است که خوشبختانه در دوره‌های آموزشی شهرداری ویژه کارکنان و کارگران اعزامی مدنظر قرار گرفته و از این حیث هم تشکر می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی، در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری مشهد مقدس با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط مدیریت شهری مشهد در نجف اشرف، اظهارکرد: جایگاه پاکبانان و افرادی که خادمی زائران و عزاداران امام‌حسین (ع) را می‌کنند، بسیار بالاست.

وی گفت: جارو کردن زیر پای زائر اهل بیت (ع) به مثابه تسبیح و ذکر خداست و این خدمت خالصانه در نَفس افراد تاثیر می‌گذارد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به حضور و خدمات‌رسانی قریب به دو هفته‌ای نیرو‌های شهرداری مشهد در نجف اشرف، افزود: براساس روایات، حضور و اقامت در نجف فضیلت بسیار بالایی دارد و زیارت امیر المومنین (ع) بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق اقدامات مختلف شهرداری مشهد را ارزنده دانست و تصریح کرد: نحوه برخورد و رفتار خادمان با زائران موضوع بسیار مهمی است که خوشبختانه در دوره‌های آموزشی شهرداری ویژه کارکنان و کارگران اعزامی مدنظر قرار گرفته و از این حیث هم تشکر می‌کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.