صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وحید امیری، یکی از بازیکنان با تجربه تیم ملی تاکید کرده که بازیکنان تیم ملی نباید اشتباهات بچگانه قبل را در جام ملت‌ها تکرار کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وحید امیری، بازیکن با تجربه تیم ملی شرایط را در اردوی تیم ملی مطلوب توصیف می‌کند. امیری می‌گوید: «امیدوارم دو بازی دوستانه خوب با دو نتیجه خوب به دست بیاوریم. هرچه به جام ملت‌ها نزدیک می‌شویم باید هماهنگی بیشتر شود. کادر فنی تلاش می‌کنند  به هماهنگی برسیم. باید سعی کنیم در جام ملت‌های آسیا پتانسیل فوتبال‌مان را نشان دهیم.»


امیری درباره اینکه تیم ملی قرار است مقابل رقبای نه چندان مطرح  بازی کند، این توضیحات را ارائه کرده است: «در این برهه از زمان مهم این است که بازی دوستانه قوی انجام بدهیم. شما اگر نگاه کنید رقبای‌ما در فیفا دی‌ها حریفان قدرتمندی را انتخاب می‌کنند. ما در واقع با این تیم‌ها بازی داریم و باید خودمان را قوی کنیم. با این حال به نظر من حریفان قابل احترام هستند. مهم هارمونی و هماهنگی است تا انشا الله با موفقیت از جام ملت‌ها خارج شویم.»

امیری اتحاد و همدلی را در تیم ملی بسیار مهم و اثر گذار می‌داند: «باید بگویم که اتحاد خیلی مهم است. اگر اتحاد باشد اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. ما متاسفانه در دو جام ملت‌های قبلی بد شانس بودیم. اشتباهات بچگانه داشتیم. تیم ملی، اما پتانسیل قهرمانی دارد. تیم‌های رقیب ما از چند سال قبل سرمایه گذاری کردند. اما اشتباهات ما موجب خارج شدن ما از مسابقات شده است. نباید اجازه دهیم آن اشتباهات تکرا شود.»

امیری صحبت‌هایش را با بیان این جملات تمام کرد: «این بار، اما با تجربه زیاد وارد مسابقات خواهیم شد. اتحاد قدرتش از امکانات بیشتر است. اتحاد وجود دارد وامیدوارم از سوی پیشکسوتان و اصحاب رسانه انرژی مثبت منتقل شود.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.