صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با شرکت در مراسم جاماندگان اربعین، دل را به آل الله سپرده اند و خود را در مسیر راهپیمایی عظیم کربلای حسینی احساس می کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمدرضا قلندر شریف» در حاشیه مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد گفت: امروز برای افرادی که به هر دلیل نتوانستند همراه زائران سید الشهدا (ع) در مسیر پیاده روی اربعین شرکت کنند، مقدماتی فراهم شد که در شهر مشهد و در راهپیمایی جاماندگان اربعین، در مسیر خیابان امام رضا (ع) به سمت حرم مطهر رضوی حضور پیدا کنند.

وی افزود: زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با شرکت در مراسم جاماندگان اربعین، دل را به آل الله سپرده اند و خود را در مسیر راهپیمایی عظیم حسینی در مسیر کربلای حسینی احساس کنند.

شهردار مشهد با اشاره به برگزاری موکب‌های مختلف در مسیر راهپیمایی زائران و مجاوران به سمت حرم مطهر رضوی و حمایت دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی در برگزاری این موکب‌ها خاطرنشان کرد: زائران و مجاوران می‌توانند از امکانات و خدمات مختلف این موکب‌ها بهره‌مند شوند.

قلندر شریف افزود: این مراسم در مسیر خیابان امام رضا (ع) از ساعت ۸ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد و زائران و مجاوران می‌توانند با حضور در این مراسم، با زائران حسینی همراه شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.