صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصرامروز استان تحت تاثیر جوی ناپایدار قرار می‌گیرد که به تدریج شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود. روز جمعه در نیمه شمالی و شمال غربی استان بارش‌های رگباری پراکنده آغاز می‌شود.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از عصرامروز استان تحت تاثیر جوی ناپایدار قرار می‌گیرد که به تدریج شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود. روز جمعه در نیمه شمالی و شمال غربی استان بارش‌های رگباری پراکنده آغاز می‌شود.

وی افزود: همچنین برای نوارشمالی، نیمه شرقی و جنوب شرق استان وزش باد شدید همراه با گردو خاک پیش‌بینی می‌شود و ایجاد گردوغبار در نواحی مرکزی استان دور از انتظار نیست. 

گفتنی است تا روز شنبه شاهد روند افزایشی دما در بیشتر نقاط استان خواهیم بود و طی روز یکشنبه در نیمه شمالی روند کاهش دما آغاز و از روز دوشنبه در اکثر نقاط استان دما به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ١٠ درجه و شهرستان‌ سبزوار با دمای هوای ٣٩ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ نیشابور با سرعت ۴٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ١٧ و ٣٢ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات  به ٣۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٧ درجه خواهد رسید. 

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت کنونی هوای مشهد با عدد ٩٨ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه چمن در شرایط ناسالم و ایستگاه سمزقند در شرایط پاک قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.