صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه روز دوشنبه دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٢٧ درجه خواهد رسید، از کاهش ١١ درجه ای دما خبر داد.

زهرا مبشری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی برای امروز، فردا و روز دوشنبه به دلیل انتقال گردوخاک از مرزهای شمالی به استان شاهد کاهش کیفیت هوا در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

وی افزود: از امروز تا روز دوشنبه در نوار شمالی استان رشد و افزایش ابرناکی و بارش‌ به صورت رگباری خواهد بود.

از نظر دمایی هوای گرم تا روز یکشنبه ادامه دارد اما در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد کاهش محسوس دما به ویژه در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ساعت گذشته فریمان با ١۴درجه و شهرستان‌ مه‌ولات با دمای هوای ٣٩درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۴٣کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٢٠ و ٣٣درجه‌ای را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣۵درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٢٠درجه خواهد رسید. فردا در گرم‌ترین ساعت به ٣٨درجه و روز دوشنبه ٢٧درجه خواهد شد و شاهد کاهش ١١درجه‌ای دما خواهیم بود.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهدمقدس شاخص کیفیت کنونی هوای مشهد با عدد ۱۰۵ در شرایط ناسالم قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.