صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هوای مشهد ۱۱ درجه خنک می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۳۳۹۳
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای استان از امشب (یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲) کاهش محسوسی خواهد یافت و دما در بیشتر نقاط حال و هوای پاییزی به خود می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز آذر رضایی پور افزود: این کاهش دما موجب می‌شود دمای کلانشهر مشهد فردا نسبت به امروز حدود ۱۱ درجه سلسیوس کاهش یابد.

وی ادامه داد: این کاهش دما در نواحی شمالی و مناطق کوهستانی خراسان رضوی محسوس‌تر خواهد بود و در نواحی جنوبی کمتر قابل احساس خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ورود سامانه پرفشار شمالی و مرطوب را دلیل این کاهش دمای محسوس دانست و گفت: با نفوذ این سامانه وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

رضایی پور افزود: وزش باد همراه با گرد و خاک نیز از دیگر پدیده‌های روز‌های آینده است که این پدیده در نواحی مستعد همراه با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۳ و سبزوار با ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و مشهد نیز نوسانات دمایی ۲۲ تا ۳۵ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی مشهد ۳۴ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات تا ۳۷ درجه سلسیوس بالا می‌رود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.