صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از اخذ هزار ردیف استخدامی برای جذب نیرو‌های کاردرمانگر و گفتار درمانگر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید طریفی حسینی در برنامه روزنه رادیو گفتگو درباره موضوع استخدام وزارت آموزش و پرورش در شغل مربی امور آموزش معلولین شامل کار درمانگر و گفتار‌درمانگر، اظهار کرد: آزمون جذب آموزگار و آموزن جذب دبیر و هنرآموز برگزار شد و این سومین آزمونی است که امسال ویژه جذب مربیان کاردرمانگر و گفتار درمانگر در قالب رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین در هزار ردیف استخدامی برای اولین بار برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مهمترین پیش‌نیاز‌های کیفیت‌بخشی و تعمیق آموزش دانش‌آموزان استثنایی، وجود نیرو‌های توانبخشی است که در حال حاضر در مدارس حضور دارند، اما بخشی از آن‌ها بازنشسته شده و یا در مرز بازنشستگی قرار دارند.

طریفی حسینی با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده هزار ردیف استخدامی برای جذب نیرو‌های کاردرمانگر و گفتار درمانگر در نظر گرفتیم تا بتوانیم این نیرو‌ها را در اختیار داشته باشیم، اضافه کرد: ثبت‌نام این آزمون استخدامی تا آخر شهریور ادامه دارد و آزمون در مهر برگزار می‌شود؛ دو هفته بعد از برگزاری این آزمون، اعلام نتایج و مرحله ارزیابی تکمیلی را داریم.

وی گفت: افراد دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای کاردرمانگر و گفتار درمانگر می‌توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند؛ افراد پذیرفته شده پنج سال به صورت پیمانی کار می‌کنند و بعد به استخدام رسمی آموزش و پرورش در می‌آیند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این افراد دوره‌های یک ساله آموزشی را همزمان با شروع کار خود می‌گذرانند.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.