صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال ۷۱۱ مدرسه در مشهد میزبانی از زائران در دهه پایانی صفر را بر عهده خواهند داشت.

علی مهدوی خواه در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص میزبانی مدارس مشهد در دهه پایانی صفر اظهار کرد: مسئولیت اصلی ما درآموزش و پرورش به عنوان نهادی فرهنگی و آموزشی، فرهنگ سازی، تبلیغ و اطلاع رسانی برای تمامی دانش آموزان، فرهنگیان و عموم مردم است.

وی درخصوص فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش در خدمت رسانی به زائرین دهه اخر صفر در مشهد افزود: در طرح " گام‌های عاشقی" تعداد ۷۱۱ مدرسه به عنوان مدارس هدف، میزبان زائران رضوی خواهند بود  که در این طرح، تمامی تدارکات جهت میزبانی بر عهده دانش آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد، ۷۱ مدرسه  به عنوان مدارس منتخب میزبان طرح " گام‌های عاشقی" هستند در این طرح تمامی تمهیدات لازم جهت میزبانی از جمله:آشپزی، تنظیف، واکس، پذیرایی، اقامه نماز، مدیحه سرایی و... بر عهده دانش آموزان خواهد بود.

مهدوی خواه ادامه داد: این طرح که هر ساله در مدارس اجرایی می‌شود نسبت به سال گذشته با استقبال بی نظیر دانش آموزان همراه بوده است بطوریکه در سال گذشته ۴۰ مدرسه درخواست میزبانی داشتند و امسال تاکنون ۷۱ مدرسه درخواست میزبانی دادند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.