صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: تاکنون ۱۷ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند و ۴۵ هزار زائر پیاده دیگر در مسیر هستند.

حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آمار و تعداد زائران پیاده‌ای که تاکنون وارد مشهد شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون ۱۷ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند و ۴۵ هزار زائر پیاده دیگر در مسیر هستند.

وی افزود: ۳۲۰ ایستگاه صلواتی در ۹ مسیر ورودی به مشهد، تربت حیدریه-مشهد، نیشابور-مشهد، سرخس-مشهد، کلات و جاده سیمان _مشهد، جاده قدیم، جاده قوچان، طرقبه و شاندیز و سیدی مستقر شده اند.

به گفته وی، همچنین ۲۴ ایستگاه صلواتی دیگر که خدمات رفاهی و درمانی دارند، از فردا اضافه خواهند شد.

تمامی زائران پیاده در راه مشهد بیمه حوادث هستند

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: تمامی زائران پیاده از مبدا تا مبدا بیمه می‌شوند، این بیمه تا سه روز بعد از ماه صفر معتبر است، این بیمه شامل بیمه حوادث،بیمه عمر و بیمه فوتی است

وی افزود: دارندگان این بیمه در صورت بروز حادثه از خدمات بیمه‌ای پزشکی تا ۲۰۰ میلیون ریال و دیه کامل ۶ میلیارد ریالی برخوردار خواهند شد، اطلاعات تکمیلی بیمه زائران پیاده در تارنمای زائران ۸ بارگذاری شده است.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع)  با اعلام کاروان های زیارتی که در مسیر مشهد هستند گفت:کاروان زیارتی ۲ هزار نفره از بانوان نیشابور، ۳۰ هزار نفر از کاروان‌های دانشجویی، ۳۹۱ کاروان در مسیر تربت جام، ۱۸۱۰ زائر از شمال و ۳ هزار و ۴۰۰ زائر از سمنان در مسیر هستند و تا جمعه به مشهد خواهند رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.