صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قرار نوجوانی، مکانی برای یادگیری خدمت به دیگران 

  • کد خبر: ۱۸۳۹۴۹
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در طرح قرار نوجوانی با توجه به خدمت‌رسانی که نوجوانان انجام می‌دهند، بیش از هرچیز خدمت به دیگران را می‌آموزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صاحبقرانی گلستانی در گفتگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: در قرار نوجوانی، نوجوانان آمده‌اند که مسیر بزرگ‌تر‌های خود را ادامه دهند و هرکس توانایی انجام هرکاری که داشته باشد، دریغ نمی‌کند.  

وی از حضور بیش از هزار و ۶۰۰ نوجوان در این طرح خبر داد و افزود: هرچه اطلاع‌رسانی بیشتری انجام می‌شود استقبال نوجوانان نیز افزایش می‌یابد. امید است که قرارگاهی شود که نوجوانان ما که آینده‌ساز این کشور هستند کار‌های بزرگ‌تری را انجام دهند.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره اشاره اقدامات مطلوب شهرداری مشهد، ادامه داد: امید است این همبستگی‌ها، ارتباطات و دلدادگی‌های نوجوانان برای خدمت رسانی به زائران آغاز یک حرکت تحولی در کشور باشد برای پیش رفتن به سمت قله‌هایی که نسبت به گذشته به آن نزدیک‌تر شده ایم.

صاحبقرانی در نهایت تاکید کرد: در این قرار نوجوانان احساس مسئولیت داشته و محلی برای بروز و ظهور نوجوانان است و بیش از هر چیز دیگری در این فضا خدمت به دیگران را می‌آموزند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.