صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: دوره نوجوانی فرصت مغتنمی برای شکوفایی توان مشارکت اجتماعی نوجوانان است.

مجید طهوریان عسکری امروز، ۲۲ شهریور، در حاشیه برگزاری آیین افتتاحیه برنامه قرار نوجوانی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: دوره نوجوانی آغاز رسیدن به قله‌های اتفاقات و اقدامات اجتماعی زندگی بشریت است و یک مرحله مهم از زندگی است که طی آن نوجوانان می‌توانند تجربیات مختلفی کسب کنند.

وی افزود: تجربه در مسائل معنوی و دینی جذابیت و حلاوتی دارد که می‌تواند مثل یک گیاه رشد کند و فرصت ارتباط با خدا را تقویت و بیش از پیش در قلب یک نوجوان اشتیاق ایجاد کند. طرح قرار نوجوانی در همین مسیر قرار است فرصت‌های اینچنینی برای نوجوانان مهیا کند.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس در شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: اقدامات مختلفی از جمله برگزاری رویداد‌های مذهبی که متقارن می‌شود با ایام شهادت و میلاد ائمه اطهار (ع) فرصت مغتنمی برای کمک به شکوفایی انرژی و توان مشارکت اجتماعی نسل نوجوان است. در این میان دختران نوجوان می‌توانند نقش موثرتری داشته باشند و فعالانه‌تر در مشارکت‌های اجتماعی حضور یابند و خود را برای آینده مهم و تربیت نسل بعدی کشور آماده کنند.

طهوریان عسکری تاکید کرد: امید است زائران امام رضا (ع) برای شهر‌های خود این رویداد را الگوبرداری کنند و از حضور نوجوانان بتوانند کسب معرفت معنوی بیشتری دریافت کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.