صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: مهمترین وظیفه برای مشهدی‌ها مجاور خوب بودن است یعنی خادم خوبی برای زائران بود.

یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص اقدامات فرهنگی انجام شد شده ایام پایانی ماه صفر، اظهار کرد: در ایام پایانی ماه صفر که از زمان اربعین آغاز و تا روزهای پایانی ماه صفر ادامه دارد، در حوزه فرهنگی برنامه‌های مختلفی در راستای فرهنگ‌سازی و فرهنگ خدمت‌رسانی انجام شد. 

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما فضاسازی شهری در ۳ محور احادیث رضوی و سبک زندگی رضوی، تصاویر، دلنوشته و سبک زندگی با استفاده از مباحث استفهامی است. همچنین بیرق‌ها، پرده‌های بزرگ مقیاس و اقدامات بسیار دیگری انجام شده است. 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: قرار نوجوانی برای خادمین نوجوان است که دختران در ۹ محور و پسران در ۱۵ محور طی ۴ روزی پایانی ماه صفر در ۳ شیفت خدمت رسانی می‌کنند‌. 

اسماعیل‌زاده از اجرای پویش نذر من خبر داد و گفت: در این پویش عموم مردم برای کمک به پاکبانان به تفکیک و جمع‌آوری زباله می‌پردازند. 
وی از برگزاری برنامه حسینیه ایران خبر داد و گفت: مهمترین وظیفه برای مشهدی‌ها مجاور خوب بودن است یعنی خادم خوبی برای زائران بوده که باری از روی دوش آنان برداشته شود.