صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد گفت: از عصر امروز محدودیت ترافیکی در اطراف حرم ایجاد و تاپایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، داوری فرماندار مشهد در جلسه فوق‌العاده قرارگاه مرکزی زائرین درباره اخرین وضعیت شهر مشهد گفت: در مشهد و در پی دستور استاندار، قرارگاه عملیاتی زائرین را راه‌اندازی و ۲۱ جلسه برگزار کرده‌ایم.

وی گفت: تمام مسائل زائرین در این قرارگاه رصد و مشکلات را حل می‌کنند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: ۵ ایستگاه استقبال از زائران در مسیر‌های ورودی‌شهر مشهد ایجاد و زائران مورد استقبال قرار میگرند. اولین حوزه‌ای که باید به ان توجه کنیم اقامت است و ظرفیت را ۵۷ هزار نفر ساعت افزایش داده‌ایم. ظرفیت‌هایی در بوستان‌ها و پارک‌ها و ۸۰۰ منزل نیز نسبت به ایام عید ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: جانمایی موکب‌ها برای پذیرایی زائران امسال مورد توجه قرار گرفته و ۵۸۵ موکب در شهرستان مشهد جانمایی شده است که عمده این موکب‌ها در خیابان امام رضا (ع) است.

فرماندار مشهد افزود: ۴ کلونی انباری برای دپو ۲۰ قلم کالا در اطراف حرم ایجاد شده و ۷۰۰ واحد صنفی نیز پای کار آمده‌اند که مکلف هستند ۲۰ قلم کالا را به قیمت مصوب ارائه دهند. همچنین ۱۲ فروشگاه موقت توسط شهرداری ایجاد شده است.

داوری گفت: تا کنون طی بازرسی‌های صورت گرفته از اصناف ۲۴۴۱ تذکر و ۱۲ واحد صنفی پلمب شده و بیش از ۸ هزار پرونده به ارزش ۱۷۱ میلیارد ریال تشکیل شده  است.

شهامت مدیرکل راهداری استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: بعد از اربعین حسینی تا امروز بیش از ۱ میلیون نفر از طریق‌ راه‌ها وارد مشهد شدند.

وی‌ گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای یا اتوبوس‌ها ۱۱۰۰ اتوبوس در استان داریم و ۱۶۰۰ اتوبوس کسری داشته ایم که بخشی از آنها تامین شده است. 
شهامت خاطرنشان کرد: پیش فروش بلیط‌ها از ظهر امروز آغاز شده است. باید طی سه روز متوالی ۲ هزار دستگاه آماده و ارسال کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.