صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری گفت: عملیات آماده سازی طبقه منفی‌یک عرصه میدان شهدا در فضایی به وسعت بیش از ۴۵۰۰ مترمربع برای اسکان در شرایط اضطرار و در فضایی محصور و محفوظ، از ابتدای هفته گذشته آغاز شد و این فضا در حال خدمت رسانی به زائران است.

 به گزارش شهرآرانیوز، محمود عبداله‌زاده در این باره تصریح کرد: علاوه بر فضای ایجاد شده برای اسکان اضطراری، ۴۵ چشمه سرویس بهداشتی، ۱۰ دوش حمام و ۲ آبخوری نیز در اختیار زائران قرار گرفته است.

به گفته وی، با توجه به دسترسی مناسب عرصه میدان شهدا به حرم مطهر رضوی، تلاش شده است تا خدمت رسانی به زائران در این عرصه انجام شده و در همین راستا با استقرار مخازن آب شرب با ظرفیتی بالغ بر ۲۰ هزار لیتر، آب شرب مورد نیاز زائران تامین شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری یادآورشد: امسال علاوه بر فضای اسکان اضطراری تعبیه شده در طبقه منفی یک عرصه میدان شهدا، زیرساخت‌های لازم برای طبخ غذا در فضایی به وسعت ۳۰۰ متر مربع نیز فراهم شده و به منظور تامین ایمنی زائران با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، خودروی آتش نشانی نیز در این مکان حضور دارند.

به گفته وی، عملیات آماده سازی طبقه منفی یک عرصه میدان شهدا در فضایی به وسعت بیش از ۴۵۰۰ مترمربع برای اسکان در شرایط اضطرار و در فضایی محصور و محفوظ، از ابتدای هفته گذشته آغاز شد و این فضا در حال خدمت رسانی به زائران است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.