صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: حدود ۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران دهه پایانی صفر از مشهد مورد نیاز است.

به گزارش شهرآرانیوز داریوش امانی گفت: تأمین بخشی از اتوبوس‌ها و سرویس‌های حمل و نقلی از طریق پیش فروش بلیت توسط نرم افزار‌های رایانه‌ای صورت گرفته که بر همین اساس روزانه به ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز داریم.

وی افزود: روزانه به همین تعداد اتوبوس از طریق فروش فوق العاده بلیت از سایر بخش‌ها نیاز داریم که تأمین هم شده است و در نهایت با پیش بینی‌های صورت گرفته امیدواریم مشکل خاصی برای بازگشت زائران با ناوگان حمل و نقل عمومی نداشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حدود ۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران دهه پایانی صفر از مشهد مورد نیاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: مسافران و زائران همانگونه که اقدام به تهیه بلیت رفت اتوبوس خود کرده اند بایستی بلیت برگشت خود را نیز از قبل تهیه کرده باشند تا برای بازگشت و تهیه بلیت کار خود را به ساعات پایانی آخر ماه صفر موکول نکنند چرا که در روز‌های پایانی ماه صفر تأمین ناوگان برای ما مشکلاتی را به همراه دارد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.