صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۹۰ هزار مترمربع نقش و نگار بر دیوار‌های شهر

  • کد خبر: ۱۸۴۳۹
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
در آستانه نوروز ۱۳۹۹ به طور کلی ۱۸ هزار مترمربع نقاشی دیواری در مشهد اجرا می‌شود که تعداد ۴۴ طرح منتخب مربوط به بخش دیوارنگاری و ۳ طرح منتخب مربوط به دیوارنگاری بخش دانشگاهی است.
به گزارش شهرآرانیوز، صدرا یوسفی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: ۹۰ هزار متر مربع نقاشی دیواری بر دیوار‌های شهر با مشارکت ادارت اجتماعی و فرهنگی مناطق نقش می‌بندد.
در خصوص اجرای دیوار نگاری در بهار ۹۹ بیان کرد: از ۵۱۰ اثر دریافت شده ۳۶۱ اثر در بخش دیوارنگاری و ۱۴۹ اثر نقاشی دیواری در بخش دانشگاهی دریافت شده است.
وی افزود: در آستانه نوروز ۱۳۹۹ به طور کلی ۱۸ هزار مترمربع نقاشی دیواری در مشهد اجرا می‌شود که تعداد ۴۴ طرح منتخب مربوط به بخش دیوارنگاری و ۳ طرح منتخب مربوط به دیوارنگاری بخش دانشگاهی است.

دبیر سومین جشنواره هنر‌های شهری مشهد تصریح کرد: علاوه بر این متراژ در کلیه مناطق شهری مشهد نیز ۷۲ هزار متر مربع دیوارنگاری با مشارکت ادارات اجتماعی و فرهنگی مناطق ۱۳گانه شهرداری انجام می‌شود.

گفتنی است که این آثار هنری با موضوعات «مشهد الرضا (ع) - من مشهد را دوست دارم - مشهد گلستان می‌شود» بر دیوار‌های کلان‌شهر مشهد نقش می‌بندد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.