صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امسال شهرداری مشهد به کمک سایر دستگاه‌های استان برای خدمت رسانی به زائران رفت که همین موضوع خدمت رسانی شهرداری مشهد را ۱۵ درصد افزایش داد.

حجت الاسلام حسن منصوریان در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های پیش مدیریت شهری وظیفه اسکان اضطراری را بر عهده داشت و توانست بیش از ۷۰ هزارمحل اسکان را آماده کند.  

وی گفت: برنامه‌های دهه آخر صفر امسال پیوست فرهنگی پیدا کرد و برنامه‌ها در موکب‌های مختلف اجرا شد. بیش از ۱۱۰ موکب غیر بومی خدمت رسانی کردند و حتی موکب‌هایی از کشور‌های عراق و مصر نیز خدمت رسانی کردند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگر کار را به دست مردم بسپاریم و زیر ساخت‌ها را فراهم و تسهیل گری کنیم، خود مردم با صداقت و دلداگی بیشتری زائران را پذیرایی کنند.  

وی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته خدمات بیشتری را ارائه کرده ایم. علاوه بر تکلیفی که ستاد خدمات سفر استان به ما داده بود خود را در خدمت رسانی به سایر موارد مانند کمک به مدارس و مساجد مکلف کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به کمک سایر دستگاه‌ها رفتیم و ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته خدمت رسانی کردیم که امیدواریم مورد قبول زائران هم قرار گرفته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.