صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی جزئیات دستگیری عامل انتحاری که قصد کشته سازی در بین مردم و پلیس را در تبریز داشت، تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ همزمان با فراخوان‌های گسترده عناصر ضدانقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد ناامنی در کشور یکی از عوامل وابسته به جریانات ضد انقلاب که قصدعملیات انتحاری با هدف کشته سازی در بین مردم و پلیس در سطح شهر تبریز را داشت با هوشیاری ماموران اطلاعاتی و یگان ویژه دستگیر شد.

وی افزود: این فرد که با برنامه ریزی قبلی نسبت به تهیه تعداد کپسول ۱۱ کیلویی و پنج کیلویی و دستکاری آن‌ها و مخدوش نمودن پلاک خودرو با نقشه قبلی قصد ایجاد ناامنی در میدان نماز تبریز را داشت که با دعای خیر مردم حزب الله و شهیدپرور و با عنایات خداوند منان و با هوشیاری عوامل موجود در میدان دشمن به اهداف خود نرسید و در این ماموریت خود ناکام ماندند و یکی از هدف‌های اصلی آن‌ها در کشته‌سازی خنثی شد.

سرهنگ شعفی با بیان این که از این فرد تعداد چهار عددکپسول گاز ۱۱ کیلویی و یک عدد کپسول گاز پنج کیلویی آماده انفجار کشف و ضبط شد، افزود: تحقیقات نکمیلی از متهم در حال انجام است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.