صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طباطبایی: نسل سازی برای تیم ملی فراموش شده است

  • کد خبر: ۱۸۴۹۷۴
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
هادی طباطبایی، پیشکسوت فوتبال ایران از اینکه می‌بیند فوتبال ایران در حال از دست دادن نسل طلایی است و جایگزینی هم وجود ندارد به شدت نگران است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هادی طباطبایی، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که در سال‌‎های اخیر فوتبال ایران موفق به پشتوانه سازی نشده است. طباطبایی در این راستا صحبت‌هایی دارد: «تیم ملی در چند سال اخیر روند ثابتی داشته است، چون این تیم پشتوانه‌ای ندارد. بخش اعظم تیم ملی لژیونر هستند و اگر آن‌ها کنار بروند هیچ جایگزینی ندارند چرا که پشتوانه‌سازی نشده است. قرار است بعد از این نسل چه کار کنیم. این اتفاقات برای این است که حتی فوتبال ما هم دچار روزمرگی شده است.»


طباطبایی با نگرانی ادامه داد: «باید جوانگرایی کنیم، اما با چه ظرفیتی باید جوانگرایی کنیم؟ باید جوان‌هایی باشند که جایگزین این بزرگتر‌ها شوند. نگرانی من خلأیی است که در این میان به وجود آمده است و زنگ خطر از همین حالا برای تیم ملی به صدا در‌آمده است.»

آیا با شرایط موجود شانسی برای قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا وجود دارد؟ طباطبایی پاسخ این سوال را می‌دهد: «خیلی سخت است. شاید ما انفرادی خوب باشیم، اما بلوغ تاکتیکی خوبی نداریم. همان‌طور که در لیگ‌مان هم بلوغ تاکتیکی نداریم. با چنین شرایطی کار سخت می‌شود.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.