صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به احتمال بارش باران در مشهد، گفت: از ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابرناکی و وقوع بارش‌های رگباری پراکنده در نیمه غربی و شمال غرب استان هستیم.

آذر رضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابرناکی و وقوع بارش‌های رگباری پراکنده در نیمه غربی و شمال غرب استان هستیم.

وی افزود: در مشهد احتمال بارش باران وجود دارد.

رضایی‌پور ادامه داد: اما از بعدازظهر فردا جوی نسبتا پایدار در سطح استان برقرار است و انتظار داریم تا اوایل هفته آینده تغییرات گسترده جوی در سطح استان نداشته باشیم و تنها در شرق و جنوب شرق استان وزش باد گا‌ها شدید همراه با گردوخاک خواهد بود.

به گفته وی، طی این مدت تغییرات دمایی چندانی نخواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۶ درجه و شهرستان سرخس با دمای هوای ٣١ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان سبزوار با سرعت ۴٠ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٢۶ و ١٢ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٢ درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت کنونی هوای مشهد با عدد ۶٧ در شرایط قابل‌قبول قرار دارد. ایستگاه‌های سرفرازان، سمزقند، خیام شمالی و چمن در شرایط پاک قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.